ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Συχνές Ερωτήσεις

Τι πρέπει να προσέξω πριν ασφαλιστώ;

Πριν ασφαλιστείτε θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν εξειδικευμένο διαμεσολαβητή. Από το σχεδιασμό κάθε ασφαλιστηρίου συμβολαίου εξαρτάται η σωστή κάλυψη την ώρα της επέλευσης του κινδύνου.

Γιατί να ασφαλιστώ στην ΑΝΑΞ;

Γιατί θα είμαστε δίπλα σας σε όλη τη διαδικασία από την ενημέρωση και το σχεδιασμό ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου μέχρι και την αποζημίωση ή τη χρήση του συμβολαίου σας.

Ποιος είναι ο αντισυμβαλλόμενος ή λήπτης της ασφάλισης;

Είναι ο άνθρωπος που συμβάλλεται με την ασφαλιστική και αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την ασφαλιστική σύμβαση και την καταβολή ασφαλίστρου. Ο αντισυμβαλλόμενος και ο δικαιούχος μπορεί και να είναι και το ίδιο πρόσωπο.

Τι είναι οι εξαιρέσεις στο συμβόλαιό μου;

Είναι οι όροι που προβλέπουν ότι δεν καλύπτεστε για συγκεκριμένους κινδύνους.

Τι σημαίνει το επασφάλιστρο;

Είναι το επιπλέον ασφάλιστρο που πληρώνετε λόγω συγκεκριμένων παραγόντων – όπως λόγου χάρη της ηλικίας σας – σε ένα ασφαλιστήριο υγείας ή τη χρήση του οχήματός σας από έναν νέο οδηγό.

Τι πρέπει να κάνω αν μου συμβεί κάτι που καλύπτεται από το συμβόλαιό μου;

Θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα και ο διαμεσολαβητής σας θα σας κατευθύνει σωστά για τα ποια πρέπει να είναι τα επόμενα βήματά σας.

Τι είναι το εκπιπτόμενο ποσό;

Εάν το ασφαλιστήριό σας αναφέρεται σε εκπιπτόμενο ποσό, πρόκειται για το ποσό που αφαιρείται από την κάλυψη που σας παρέχει το ασφαλιστήριο. Για παράδειγμα εάν σε ένα ασφαλιστήριο υγείας το εκπιπτόμενο ποσό είναι 200 ευρώ και το κόστος της νοσηλείας 3.000 ευρώ, θα καλυφθούν από το συμβόλαιό σας τα 2.800 και εσείς θα καταβάλετε 200 ευρώ.

Τι είναι το δικαίωμα Υπαναχώρησης;

Κάθε κάτοχος ασφαλιστηρίου συμβολαίου έχει το δικαίωμα μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα – που είναι 30 μέρες για ασφαλίσεις ζωής/υγείας και 14 για τους κλάδους γενικών ασφαλίσεων – να υπαναχωρήσει από τη συμφωνία για οποιοδήποτε λόγο.

Πώς μπορώ να παραπονεθώ για κάποια υπηρεσία σας;

Μπορείτε να αποστείλετε κάθε παράπονό σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ΧΧΧΧΧΧ.

Τι κάνω σε περίπτωση ατυχήματος με το αμάξι;

Καλείτε το διαμεσολαβητή σας και εν συνεχεία τη φροντίδα ατυχήματος ή και την οδική βοήθεια ανάλογα σε ποια κατάσταση είναι το όχημά σας και τι περιέχεται στο συμβόλαιό σας. Η Φροντίδα οχήματος θα σας βοηθήσει να συμπληρώσετε και το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού εάν συμφωνείτε με τους άλλους εμπλεκόμενους όσον αφορά στα αίτια του ατυχήματος.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής του σπιτιού ή της επιχείρησής μου;

Η πρώτη κίνηση που πρέπει στις περιπτώσεις αυτές να κάνετε είναι να φωνάξετε την αστυνομία η οποία και θα καταγράψει το συμβάν. Εν συνεχεία καλείτε απευθείας τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο για να σας κατευθύνει.

Ποιους αφορά η ασφάλιση απαγωγής, λύτρων και εκβιασμού;

Απευθύνεται τόσο σε φυσικά όσο και σε νομικά πρόσωπα τα οποία έχουν τον κίνδυνο να πέσουν θύματα απαγωγής.

Ποιος χρειάζεται ταξιδιωτική ασφάλιση;

Όσοι ταξιδεύουν είτε για λόγους αναψυχής είτε υγείας είτε για λόγους επαγγελματικούς πρέπει να έχουν ταξιδιωτική ασφάλιση για να καλύψουν ιατροφαρμακευτικές δαπάνες, νοσηλεία, ατυχήματα, απώλεια/κλοπή εγγράφων κ.ο.κ.

Τι σημαίνει ετήσιο πρόγραμμα υγείας;

Είναι ευέλικτο πρόγραμμα ως προς τις παροχές, τις καλύψεις και το κόστος το οποίο ανανεώνεται κάθε χρόνο, παρέχοντας επιλογές στον ασφαλισμένο.

Πώς θα ξέρω για τι θα πρέπει να ασφαλίσω στην επιχείρησή μου;

Ο ασφαλιστικός σύμβουλος που θα σας επισκεφτεί πριν σας προτείνει τις πιο συμφέρουσες λύσεις για την επιχείρησή σας θα κάνει μελέτη αναγκών. Έτσι θα ιεραρχήσει τους κινδύνους που αφορούν τη δική σας εταιρεία και από τους οποίους πρέπει να προστατευτείτε με ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο.